Abby pasrah

Norman Hakim & AbbyIsteri kepada pelakon Norman Hakim, Abby Abadi atau Arbaieyah Abdul Manan, 30, berkata bahawa hatinya hancur berkecai selepas mengetahui kesahihan berita Norman dan Memey ditangkap khalwat daripada mulut suaminya itu sendiri.

Demikian kata Abby dalam laporan kepada Harian Metro, hari ini.

“Saya tak mahu terbabit dalam peristiwa yang berlaku terhadap suami saya (Norman Hakim). Itu masalah dia, jadi biarlah dia selesaikan sendiri.

“Walaupun dia ingin menjelaskan apa sebenarnya yang terjadi pada malam itu (semalam), saya tak mahu ambil tahu,” katanya.

Ketika dihubungi, Abby berkata dia mengetahui Norman ditangkap kerana disyaki berkhalwat apabila menerima kiriman SMS daripada seseorang.

6 Respons

  1. Abby!

    Hang pun satu….banyak cengkadak, panas baran…..apa ni!
    steadylah sikit!

  2. Abby, kalau norman tak nak, pak cik nak. mai kat pakcik… mai….

  3. suka2 hang bini org tu……………..
    tapi betui juga kalau laki dah tak nak layan
    sapa lagi nak layan
    mai pi kat abang yang bujang ni mai lah………………
    abang sanggup sehidup semati

  4. Mana awk tau ab abadi panas baran? Kenal ke? Lain x fikir dulu kenapa smpai jd mcm tu skali….. Xde sape nk marah la kalau xde sebab,.. Tuhan je yg maha mgetahui….

  5. As.kum k abby b.sbr la byk2…p.kara ni pn bkn bleh slh sorg pn…ade hikmah disblknya utk k.abby….adik doa kn k.abby kuat segalanya dan maju kedpan…

  6. hye k.abby akq sbar la byak2 ye mnkin semua nie ad hikmahnye k..adq akn doakn k.abby akn truskn khidupan..k la sekom

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: