Kisah bapa mertua mencabul kehormatan menantu

Seorang lelaki berumur 48 tahun telah ditahan polis hari ini kerana telah mencabul kehormatan menantu perempuannya.

Kejadian dikatakan berlaku lebih kurang pukul 11 pagi apabila tertuduh dikatakan telah masuk ke dalam bilik menantunya yang pada masa itu tinggal berseorangan kerana suaminya telah pergi bekerja.

Tertuduh kemudian dilaporkan telah memaksa mangsa menanggalkan bajunya lalu tertuduh telah meramas dan menghisap buah dada ( mesti besar, pejal dan montok tu ) mangsa.
Jiran-jiran dapat menangkap tertuduh setelah mendengar jeritan mangsa lalu membawanya ke balai polis.

Di balai polis, suami mangsa, iaitu anak lelaki tertuduh, terus meluru kepada ayahnya dengan perasaan marah bercampur kesal.

Si anak dengan menahan sabar berbaur kemarahan, dengan nada suara menggigil kerana menahan amarah yang amat sangat, lalu bertanya kepada ayahnya, “Ayah….. naper ayah buat camni ha? Ayah dah hilang akal ke? Tak malu ke? Mana kami nak letak muka, ayah? Kenapa ayah? why? why? why?”.

Si ayah pun dengan tenang lagi selamba menjawab, “Ooh… malu konon… apa yang nak dimalukan?” Berdesing telinga si anak apabila mendengar jawapan ayahnya.

“Apa??!! Tak malu??!!! Badan si anak menggeletar teramat kerana cuba menahan marah.
Itu bini saya la ayah!!!!

“Dah tu…..” tempelak si ayah, “yang kau tu dulu hisap buah dada bini aku, aku tak kisah pun.
Takkan skang ni aku nak hisap buah dada bini kau pun tak boleh??? Kena adil laaa!!!” Si anak terus jadi sawan mendengar jawapan ayahnya.

muahahahah…sekian.. dah pegi sambung keje!

2 Respons

  1. kena ambil ubat kat tanjung rambutan bapa mertua ni

  2. Ini lawak bodoh nak mampus! apa lah benda macam ni pun nak buat lawak!

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: