Pengalaman Malam Pengantin

Samad Keceng baru sahaja berkahwin dengan Bedah Sentol. Setelah selesai upacara membuka hadiah dan bersanding malam itu, Samad segera menuju ke bilik pengantinnya dengan tergesa-gesa diikuti Bedah yang terpinga-pinga dan panik melihat suami barunya itu.

“Kenapa bang?” tanya Bedah Sentol

“Abang dah tak tahan niii!!!..” jawab Samad sambil melondehkan seluar dan samping pengantinnya.

“Alah abang nii..apa nak dirisaukan. Kan saya dah jadi milik abang untuk selama-lamanya. Kenapa tergopoh-gopoh nii?” balas Bedah dengan manja.

“Abang tak kira, abang dah tak tahan niiiihhh” kata Samad yang semakin gopoh nampaknya.

“Issyyy…abang ni buat Bedah malu je la!!” kata Bedah lagi sambil tersenyum dan terus naik ke atas katil sambil menekup mukanya dengan bantal kerana malu.

Sedang Bedah Sentol menunggu-nunggu apakah tindakan Samad Keceng  yang seterusnya, tiba-tiba Bedah terdengar…….

“Kkrrrroooooosssshhhh…….”

“Aikk? Macam pernah dengar je bunyi tu?” kata Bedah dalam hati.

“Abang buat apa tuu….?”

“Huhh! Lega rasanya dapat melepas! Abang memang tak tahan betul sakit perut ni dari tadi!”

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: