Linda Onn dan Fahrin Ahmad…. bercinta, berkasih atau masih berkawan?

lindafahrin-1.jpg

 Penyampai Radio Popular, pengacara dan pelakun Rozlindah Onn berusia 30 tahun di khabarkan mempunyai hubungan personaliti terkenal ini telah ke Mekah menunaikan umrah bersama-sama.

linda-1.jpg

 Walau bagaimanapun, Linda berkata, soal kahwin dan berumah tangga belum ada dalam agenda hidupnya. Menurutnya lagi, sebelum memikul satu lagi tanggungjawab besar, dia mahu memastikan kerjaya yang dibina seawal usia 19 tahun berada dalam keadaan stabil. Sememangnya Linda tidak tertekan kerana tidak ditemani lelaki bergelar suami.

fahrin-1.jpg

Mengenai hubungan akrabnya dengan Fahrin, jelas Linda, dia menyerahkan segalanya kepada peminat untuk menilai adakah mereka hanya sekadar teman biasa ataupun gelora asmara mereka sedang membara. Bagaimanapun, Linda tidak berkecil hati dengan pelbagai cerita kurang menyenangkan dari peminat mahupun pihak media mengenai hubungannya dengan Fahrin. Apa yang penting baginya hanya mereka
berdua saja tahu perkara sebenar. Bercerita lanjut mengenai pemergiannya melaksanakan ibadah umrah buat kali kedua, jelas Linda, selain menemani ahli keluarga dia cuba mencari ketenangan selepas berhadapan dengan kontroversi ‘kehilangannya’ sewaktu acara permaidani merah di Majlis Academy Awards di Los Angeles lalu.

miester: suka nengok Linda dan Fahrin, bercinta sampai ke Mekah buat Umrah, banyak artis Malaysia bercinta jugak tapi sampai ke mahkamah Syariah jer……. 

14 Respons

  1. askum..hai,abg fahrin..betul ke tak betul bercinta ni??..azi bosan ar..skali dgr bercinta skali tak..susah-susah sgt bercinta ngan azi ar..tak yah pening2..azi pun cantik gak cam kak ct nurhaliza tau..kalo bace pe azi tulis ni.antar email kt azi k..azi tgu..k la bye..

  2. e’eleh..pe yang nsem sgt dgn fahrin tu??biase je tgk…

  3. Yang kau jeles kenape damia..abg fahrin hensom wo……aku peminat no 1 dia….

  4. korang ni sukati dialah nak pilih sapa jadi galfren…yang nak teruskan hidup tu susah senang tu dia…korang tengok jerr..

  5. sya rasa mereka adalah pasangan yang secocok

  6. azi awak jeles kah kalau farhin bercinta dgn kak linda oon

  7. if dia bcinta ngn sy..ok tak azi..hehe

  8. x per la korang nk kata oer2 pown..diorang ni sepadan tauu..

  9. kepada azi…sepadan pe dier org tu…

    ko kate ko cant mcm ct nurhaliza bererti ko xcantiklah..sbb ct nurhaliza xcantik pun…hahahah

  10. wei..azi jgn perasan la woit… aku lg cun dr ct nurhaliza. maknenye aku memg padan kalu digandingkan dgn abg fahrin…..huhuh

  11. tp aku rase lebh baik abg fahrin bcinta dgn aku.baru klass.sy nie peminat abg fahrin,teringin sgt nak jupe

  12. Ala.. elok apa kalo fahrin dengan linda bercinta.. harap terus kekal

  13. kami bercinta

  14. Regularly scheduled meals (every few hours) also have proven
    more wholesome than infrequent, haphazard ones. The etiquette of business will be the set
    of written and unwritten rules of conduct that produce social interactions
    run more smoothly. If it won’t feel completely secure, use bobby pins to install it to hair.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: