Yusri KRU bercinta dengan Revalina S.Temat….. “bawang putih”??

yusri.jpg rovalina-1.jpg

Oh hooooooooooooooo……… abang Yusri KRU kita di hangat-hangat kan tentang percintaannya dengan Revalina S.Temat, .

rovalina-3.jpg

  Melalui sumber-sumber yang boleh dipercayai, kisah hangat yang terbaru mengenai percintaan Yusri KRU dengan aktres Indon ini amat mengejutkan semua peminat beliau termasuklah “jander” beliau. Apatah lagi, kisah jander Yusri pun turut menjadi topik hangat sehanggat kuali dan menjadi topik utama setiap media cetak di Malaysia. 

rovalina-2.jpg

Setelah di selidiki, ternyata memang benar bahawa Yusri KRU sedang hangat bercinta dengan pelakun jelita dari Indonesia yang pada suatu ketika dahulu di kenali sebagai “bawang putih”. Nama sbenar beliau ialah Revelina S. Temat, dan khabarnya mereka semakin intim dan Yusri dikatakan sering ke Indonesia untuk berjumpa Revalina.

rovalina.jpg

 Akhirnya, baru-baru ini sebuah akhbar telah mendedahkan rahsia sebenar hubungan percintaan mereka. Namun ini semua adalah lakunan semata-mata didalam sinetron Indonesia bertajuk “jangan biar ku jatuh cinta lagi”. Pengambarannya di lakukan di jakarta dan Yusri sering kesana berjumpa Rivelina di lokasi lakunan.

miester: erk…… gerun arrr…………. nengok rikaaaaaaaaaaaa sumaaaaaaaannn toooooOOOoooOooooo…………” 

About these ads

18 Respons

  1. ermmm…..hehe….

  2. whatever u are…ure still my angel…

  3. Haloooo
    Mbak Reva……… ak pingin jadi temen Mbak boleh kan. ak ngefenz juga lhooo sama mbak.
    dah ya mbak.
    wassalamu’alaikum wr wb.

  4. Kata-Kata Cinta
    Cinta seperti matahari, ia tetap bercahaya. Walau malam menjelma, cahayanya pada bulan tetap menerangi kekadang ia juga gerhana tetapi akan kembali jua kecerahannya.
    Cinta adalah santapan jiwa. Jiwa tanpa cinta bagai rumah yang kosong. Cinta tanpa menjiwai bagai layang-layang putus tali.
    Cintu adalah buta…cinta tidak mengenal usia, paras rupa, mahupun kekayaan dan harta karun, tetapi dari keikhlasan dari hati setiap insan antara satu sama lain.
    Tidak semua orang yang engkau cintai, mencintaimu dan sikap ramahmu kadang kala dibalas dengan sikap tidak sopan. Jika cinta suci tidak datang daripada tabiatnya, maka tidak ada gunanya cinta yang dibuat-buat.
    Sayang tidak bermaksud cinta. Suka tidak serasi dengan cinta. Kagum tidak bererti cinta. Bangga tidak semestinya cinta. Cinta adalah CINTA .
    Cinta itu seperti sinar matahari, memberi TANPA mengharap kembali. Cinta itu seperti sinar matahari, TIDAK MEMILIH siapa yang ia sinari. Cinta itu seperti sinar matahari yang MEMBERI KEHANGATAN DI HATI..
    Cinta umpama ‘treasure hunt’. Cita cita dan tujuan kita satu untuk menuju ke penamat yang paling mengembirakan. Namun di dalam perjalanan kita akan menghadapi pelbagai rintangan dan cabaran. Andainya tidak mampu meneruskan, kita akan tersungkur dan hadiah utamanya akan di kebas oang lain. Tetapi tak usahlah kecewa. Walaupun hadiahnya tidak kita perolehi, tetapi keseronokannya kita sudah rasa. Jadi bercintalahsepenuh hati. Namun janganletakkan harapan terlalu tinggi.
    Kekecewaan terlalu pahit untuk ditelan, terlalu payah untuk dilupakan namun dalam cinta pasti akan merasai kecewa dan dikecewakan walau bukan itu matlamat dalam setiap percintaan.
    Kadangkala orang yang paling mencintaimu adalah orang yang tak pernah menyatakan cintanya padamu kerana orang itu takut kau berpaling dan menjauhinya. Dan bila dia suatu masa hilang dari pandanganmu….kau akan menyedari dia adalah cinta yang tidak pernah kau sedari….
    Cinta suatu yang indah, cinta boleh buat kita gundah, cinta buat hati berdarah dan cinta jua boleh membawa kesalan yang tak sudah.

  5. lor…ye kew??x tau pulok yusry de awek da…=_=!

  6. heLLLo>>>>>>>>>>.

    bLh tau 5tak???

    cpa nama???

    du2k mn???

    pat rumus keuh???

  7. semua tergantung pada dia aja

  8. sy nk rika somantooo tu…habaq kat yusri..haha..

  9. kayaknya………reva itu cantik bangat ya…..

  10. duh…….. mengapa ya? klo udah lihat reva hati gue teduh….

  11. wah…cantik bangat reva ya….

  12. orang cantik mestilah ramai peminat nye termasuk la Yusry KRU hehehehe

  13. saya kekadang ingin sekali menjadikan kaka reva ni sbg kaka angkat saya.mesti untung sangat siapa yg dia cintai dan org yg mencintai dia,

  14. ok apa klu kak reva ni couple dgn yusry?xde la kesepian si yusry tu?he3

  15. tpi si reva ni bnyk skandal tau?aq pling x puas hati gler ahh dia couple dgn si ringgo tu?dah la x handsome,loyar buruk la tu…aq jamn,klu depa kahwin,grenti bercerai punya!!

  16. klo reva bneran putus ama tu cowo’….wah bkal seru nich

  17. Xlgo reva ane suka ma revva

  18. reva i love u so much vsan lah

Tinggalkan Jawapan

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Tukar )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Tukar )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Tukar )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

%d bloggers like this: